اهل کاشانم / روزگارم بد نیست / تکه نانی دارم،خرده هوشی ،سر سوزن ذوقی.
 
♣__ کلاه خاکی __♣
من ... سال هاست تو را به قلبم وعده داده ام

خوش به حالت سهراب

 
که دلت خوش بود
 
و ذوقت سر سوزن
 
تو بگو...
 
من و هم نسل هایم
 
از چه بنویسیم؟!
 
ـــــــــــــــــــــ
کلاه خاکی


نظرات شما عزیزان:

parnian
ساعت12:31---30 مرداد 1392
نسلی هستیم که روزها می خوابیم
شبها بیداریم
چون:
تاریکی شب برایمان قابل تحمل تر از تاریکی روز است !!!


parnian
ساعت11:44---29 مرداد 1392
این روزها پارو را رها کرده ام و
دراز شده ام کف قایقی معلق که به هیچ کجا نمیرود...


mahla
ساعت22:56---27 تير 1392


parnian
ساعت16:48---25 تير 1392
نسل سرخورده ای از درد به طغیان آمد
نسل دل مرده ای از درد به فریاد رسید
نسل سرمازده ای خود را از برج به پائین افکند
دخترواله ای از قله برج
از پریشانی و بی فردایی
خویش قربانی تنهایی کرد
برج میلاد به خون آذین شد!
کاش در لحظه طوفانی مرگ
با تو آنجا بودم
آخرین حس ترا میدیدم
آخرین اشک تورا میشستم
کاش با آنچه تورا کشت جدل میکردم
کاش من نیز در آنجا باشم
بغض خود را یکجا فریاد کنم
وبگویم با اشک
ای تماشا زدگان
پای این برج گلی باید کاشت
پای این برج غمی باید خورد
پای این نسل دلی باید سوخت
تا نگردد تکرار
نسل پراوج تری
برج کم اوج تری
شاید ایران کم موج تری باید ساخت


parnian
ساعت19:23---22 تير 1392
چقدر دلم میخواهد نامه بنویسم..
کاغذ و پاکت هم هست..
و یک عالمه حرف...
کاش..
کسی..
جایی..
منتظرم بود...!


parnian
ساعت19:20---22 تير 1392
خیلی دوست داشتم این شعرت رو
یاد شعر شاملو عزیز افتادم:
چه بگویم سخنی نیست...
میوزد از سر امید نسیمی...


parnian
ساعت19:08---22 تير 1392
تو کجایی سهراب؟
چشم ها را بستند وچه با دل کردند
وای سهراب کجایی آخر؟
زخمها بر دل عاشق کردند
خون به چشمان شقایق کردند
آب را گل کردند
تو کجایی سهراب؟
که همین نزدیکی عشق را دار زدند
همه جا سایه دیوار زدند
ای سهراب کجایی که ببینی حالا دل خوش مثقالیست!
دل خوش سیری چند؟!!!
صبر کن سهراب...
قایقت جا دارد؟!


بهار.
ساعت14:17---14 شهريور 1391
سلام.
خواندمتان...
بسیار لذت بردم
و نوشته هایتان را پسندیدم...
پیروز باشید و شاعر...


باددرموهایش
ساعت10:00---7 شهريور 1391
سلام داداش گلم این پستت خیلی زیبابود...خیلی ...خوبی یابهتری؟بالاخره برگشتم دلم براتون تنگ شده بود...
پاسخ: سلام آبجی سپاس الحمدلله خوبم خوش اومدی


محبوبه
ساعت15:28---5 شهريور 1391
يادم مي آيد آن روزها

قايقي داشتم

تكه چوبي تكيه گاهش

خرده بندي بادبانش

لنگه كفشي جايگاهش

آري آن قايقم بود....

عالي بود
پاسخ: سپاس


مریم شرقی
ساعت9:15---5 شهريور 1391
واااااااااای چقدر قشنگ بود

دوسش داشتم

محشر بود



پاسخ: سلام واااااااای مرسی ممنون دوست من


عاطفه
ساعت20:07---4 شهريور 1391
سلام خسته نباشید شرمنده خیلی وقته سر نزدم همه مطالبی که نخونده بودم رو یه جا خوندم عالی بود راستی کتابتون اومد بیرون؟
پاسخ: سلام عاطفه عزیز سلامت باشید ممنون از لطفتون بنا به دلایلی چاپ کتاب رو متوقف کردم فعلا البته مجوز آماده شده اما فعلا کتاب رو چاپ نمیکنم تا زمان مناسبش برسه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 22 تير 1392برچسب:, :: 14:40
حامد کاظمی

درباره وبلاگ


سلام عزیزان به وبگاه کلاه خاکی خوش آمدید. امیدوارم از خواندن مطالب و اشعار بنده لذت ببرید و با نظرات سازنده خود بنده را در بهبود مطالب یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 800
بازدید کل : 378437
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 1264
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر

98love.ir

 

عینک ویفری

كد ماوس